poniedziałek, 12 maja 2014

Komosa z chili, pieczarkami i suszonymi pomidorami

Dzisiaj jak zwykle prosty przepis, ale tym razem coś na ostro. Jak dla mnie jest super :) Wielbiciele mięsa mogą przed 4. punktem jakąś mięsną nutkę (wcześniej podsmażyć).

Składniki (porcja dla ok. 3 osób):
  • 1 szklanka komosy ryżowej
  • mały słoiczek suszonych pomidorów (garść)
  • kilka pieczarek
  • papryczka chili (ja dałam suszoną, ale mam taką z własnych grządek, czyli bardzo ostrą, więc dałam pół)
  • pół papryki czerwonej
  • koperek, natka z pietruszki
  • sól, czarny pieprz
  1. Ugotuj komosę.
  2. Pokrój pomidory, papryczkę chili, paprykę, pieczarki i wszystko podduś
  3. Dodaj ugotowaną komosę do warzyw i wymieszaj
  4. Na koniec dodaj posiekany koperek i natkę z pietruszki oraz przyprawy
 Gotowe! Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz