poniedziałek, 19 maja 2014

Pracujemy nad brzuchem!

Już za miesiąc z hakiem będą wakacje. Już nie mogę się doczekać aż ubiorę strój kąpielowy i będę mogła pochwalić się sylwetką, nad którą pracowałam cały rok. Myślę, że wielu z Was ma podobnie. Zaczęłam codziennie wykonywać przynajmniej jedną tabatę na brzuch. Myślę, że po miesiącu już będzie widać efekty i do tego samego chciałabym zachęcić Was :) Poświęćcie te 4 minutki dziennie, bo naprawdę warto.

Dzisiaj zrobiłam moją klasyczną tabatę na brzuch czyli:
ćw.1. Brzuszki proste - na mięśnie proste brzucha
ćw.2. Skręty tułowia w siadzie równoważnym z obciążeniem 2kg - na mięśnie skośne brzucha

Kilka minut męki, ale jaka satysfakcja :D

Oczywiście nie byłabym sobą gdybym czegoś nie dołożyła. Zrobiłam jeszcze:

  1. Przysiady z obciążeniem 2 kg 20 powtorzeń 
  2. Unoszenie miednicy 20 powtórzeń
  3. Wykopy w podparciu (tym razem robiłam opierając się o przedramiona) 20 powtórzeń na nogę
  4. Unoszenie nóg 20 powtórzeń na nogę
  5. Tabata cardio : pajace i skakanka
 1-4 zrobiłam w 2 seriach

Ja spadam pod prysznic - teraz Wasza kolej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz